donderdag 1 augustus 2013

Vlinderkaart

Vlinderkaart
 


Ik ben net terug van vakantie en had niet zoveel tijd om een kaart te maken. Deze kaart is met weinig middelen gemaakt en ik wil zo laten zien dat je dan al heel snel een leuke kaart hebt.
 
Benodigheden:
 
- Cardstock: Pool Party, Whisper White en Basic Grey
- Stempelset: Swallowtail en A Fitting Occasion
- Inkt: Versamark, Pool Party en Basic Grey
- Embossing poeder: Pool Party
- Pons: Scallop Circle ( 3.2cm ) Circle ( 2,5 cm )
- Stans : Circles #2
- Heat Tool
 
Werkbeschrijving:
 
Al eerste heb ik een stuk Pool Party gepakt van 13,5 x 27 cm gepakt en deze doormidden gevouwen.
Op een stuk grijs cardstock van 13 x 13 cm heb ik met versamark de vlinder gestempeld. Het maakt niet uit of de vlinder er niet op past, geeft wel een leuk effect.
Strooi er meteen embossingpoeder over en wat niet op de inkt blijft plakken strooi je weer terug in het potje. Verhit de poeder met de heat tool totdat de poeder smelt.
Plak dit op de basiskaart.
 
Pons een bloem uit de pool Party en dan een grijs rondje daarboven op uitstanzen. Stempel een vlindertje en tekst op het witte papier en pons dit uit met de circelpons. Deze heb ik nog op een stukje pool Party geplakt en een randje langs geknipt. Dit geheel met 3d blokjes op de bloem plakken en dit weer op de kaart.
 
Klaar!
 
Creatieve groetjes Tanja
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten