dinsdag 2 juli 2013

Tweede Bloghop


Tweede Bloghop


Hallo lieve bloggers
 
Dit wordt de tweede bloghop van het Stampin'Up inspiratieblog
 
Tussen de tekst van de beschrijving van de kaart staat een letter.
Heb je bij al mijn collega's alle letters gevonden kun je hiervan een woord puzzelen
 die met Stampin'Up te maken heeft.

Verdere spelregels:

Wordt volger van onze blogs
en laat bij iedereen een reactie achter.

Stuur de oplossing voor 15 juli naar stampininspiratie@gmail.com 
en 16 trekken we een winnaar uit de inzendingen.
 
De prijs kun je vinden op het Inspiratieblog

http://stampinupinspiratie.blogspot.nl/
 
 Heel veel knutselplezier!

Creatieve Groetjes Tanja

http://creacartestamping.blogspot.nl/


Nieuwe In Color bloemenkaart

 
 
 
Deze kaart heb ik gemaakt met de nieuwe In Color kleuren collectie voor 2013/2014.
Prachtige kleuren en natuurlijk te vinden in de nieuwe catalogus!
 
Als basis heb ik Baked Brown Sugar gebruikt en als kader om het witte cardstock Strawberry Slush.
Op het Whisper White heb ik uit de stempelset You are Loved het blaadje gestempeld.
Over de bloemen heb ik cardstock Bakes Brown Sugar , Strawberry Slush en Crisp Cantaloupe met de ponzen uit Itty Bitty Shape punch Pack en de stans Floral Fusion Sizzlits bloemen gemaakt.
Deze heb ik wat omhoog gevouwen voor 3d effect
.
Als hartje heb ik pareltjes in verschillende formaten geplakt ( Pearl Basic Jewels )
Nog wat losse bloemetjes gestempeld uit de stempelset Printed Petals
 
Als afwerking aan de zijkant een randje Crisp Cantaloupe en een randje Strawberry Slush gestanst met Large scallop Edgelits
 
Op de onderkant van de kaart designerspaper Comfort cafe ( oude catalogus )
en klaar!!
 
Mijn letter zit verstopt in bovenstaande tekst.....

heb je alle letters gevonden
mail dan de oplossing naar
stampininspiratie@gmail.com


Als je hier gekomen bent via  Monique dan ben je op de goede weg.


Tanja (je bent nu hier)
 
Ga nu naar Peterina voor de volgende letter
 
Succes!!!

 


10 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een mooie kaart.

    groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart, prachtige kleuren, wie weet heb ik ze weldra ook in mijn bezit
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt prachtig.. de kleuren en de verdeling van de bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die nieuwe kleuren zien er mooi uit op je kaart...weer iets voor de heb-ziekte..haha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een lekkere vlotte ,fleurige kaart.
    Ik ben er zeker door geinspireerd.
    ik ga zo op m,n gemakje eens door de cataloges bladeren.
    Maar nu eerst nog ff na de laatste hop
    Hopperdehop

    groetjes Eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met die bloemen zo.
    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb al prachtige kaarten gezien, maar dit is ook een hele mooie. Leuk hoor. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk om al die kaartjes te bekijken.
    Succes Carla

    BeantwoordenVerwijderen