maandag 12 november 2012

Pop-up verjaardagskaart
 
 


Dit was een erg leuke kaart om te maken. Het idee van het pop-up boeketje heb ik op internet gevonden. Ik zal binnenkort een tutorial hiervan op mijn blog plaatsen. Als basis heb ik een blauwe kaart gebruikt. ( Island Indigo ) Met een gescheurde brede strook dessinpapier uit de Comfort Café set ( 13,25 euro , blz 163) Daaronder nog een randje ivoorwit en lichtblauw gescheurd papier.
Binnenin de kaart heb ik in de bloemen het hart gestempeld en wat water en stempelinkt de randjes gekleurd om de bloemen wat extra's te geven.
De voorkant van de kaart heb ik een frame gemaakt met de Framelits ( 29,95 euro, blz 191 ) De bovenste frame heb ik met 3d tape opgeplakt om wat meer diepte te krijgen. Boven de gestempelde tekst heb ik twee papieren bloemen met een brad gemaakt ( Paper Daisies, 7,95 euro blz 175 )
 
Nog twee uitgeponste bloemen met tekst en kleine gestempelde bloemen maken het geheel af. De stempelset die ik gebruikt heb is Create a Cupcake ( 21,95 euro, blz 49 )

1 opmerking: