zaterdag 20 oktober 2012

Bloemenkaart
 
 
 
Deze kaart is gemaakt met het starterspakket van Stampin'Up.
Voor de basiskaart heb ik de cardstock gebruikt in de kleur Wisteria Wonder van de Incolor collection 2011-2013.
De andere 2 kleuren Pool Party (lichtblauw) en Lucky Limeade (groen) komen ook uit deze collectie. Deze komen uit een pakket met 20 vel cardstock a4 in 5 kleuren en daarbij de 5 inkpads in dezelfde kleuren die ook voor deze kaart heb gebruikt. Dit pakket staat in de grote catalogus op pagina 152 en kost € 36,95
Uit het blauwe papier heb ik een bloem uitgeponst zodat je het groene papier eronder ziet. De pons die gebruikt heb is Scallop Circle (4.4 cm) kost € 20,95. Deze staat op pagina 184 en past perfect bij de bloemstempelset die ik gebruikt heb.
Zowel de stempel op het paarse strookje en de andere bloemen komen uit de set Printed Petals. Ik zelf gebruik zelf de clear stempels en vind deze erg prettig werken De set kost €18,95 en staat op pagina 95.
De tekst komt uit de stempelset Sassy Salutations op pagina 143 en kost € 22,95. Als afwerking heb ik een papieren bloem ( pagina 175, € 7,95 Paper Daisies ) met inkt en water gekleurd met als finishing touch een groen knoopje erop gemaakt ( Subtles designer Buttons pagina 176, € 10,95 ) Dit heb ik op de gestempelde bloem geplakt.

1 opmerking: